Translate

Lista mea de bloguri

luni, 24 martie 2014

Am avut un vis cu marea

Am avut un vis cu marea
Se grabea sa-nghita zarea
Facea valuri uriase
Peste plajele gingase

Am avut un gust de sare
Intr-un strop sarit din mare
Am avut o uluire
Intr-o clipa de iubire

Era marea alintata
Frumoasa si zbuciumata
Stralucea in soare marea
Si se albastrise zarea

Un albastru de smarald
Unduind in soare cald
O intindere de apa
Si un picur pe o pleoapa

Contradictii evidente
Se loveau in pieptul meu
Erau valuri repetate
Ce-l slaveau pe Dumnezeu

Ca un puls ce prindea clipa
Valuri se loveau de stanci
Si un pescarus aripa
O plutea in vis atunci

Era clipa fericirii
Uluire fara grai
Pe o plaja a nemuririi
Pe un nisip desprins din rai.

Prietenii mei brazii

Prietenii mei brazii

Spirit prieten

Spirit prieten