Translate

Lista mea de bloguri

sâmbătă, 3 ianuarie 2015

La cules de pietre ude

La cules de pietre ude, dintr-u rau imaginar
Am plecat din nou devreme cand dadui peste-un barbar
Imi sparsese geamul casei si parbrizul la masina
Un fasui cu dinti rari mirosind a fas .asina

Sa gandit sa-mi dea mesaj cu o prastie prosteasca
Sa-mi trimita in parbriz piatra lui neomeneasca
Un barbar cu coaie mici licurind de barbarie
Si-a facut pe anu-n curs cea mai mare bucurie

A trimis din varf de gard cu o prastie prosteasca
Un pietroi la mine-n geam, doritor sa ma loveasca
Ne fiind acasa eu si fiind doar o gradina
Cel mai mare derbedeu a lovit ca o jivina

Ca un las cu ras grotesc si cu ochii de bandit
A gandit ca daca nu-s, poate face ce-a gandit
A uitat ca in gradina, Domnul doarme linistit,
Si ca piatra lui haina chiar in dansul a lovit. 

A uita jivina proasta ca nu-i loc de derbedei
Unde domnul face casa cu gradina si alei.
A uita ca lumea noastra e o lume de stapani
Unde curtea e pazita si nu-i loc pentru nebuni

A uitat ca lumea noastra construita cu mult har
E o lume peste care nu poti trece ca barbar
A uita ca avem vise construite din pamant
Si nu poti lovi cu piatra un astfel de legamant.

Prietenii mei brazii

Prietenii mei brazii

Spirit prieten

Spirit prieten