Translate

Lista mea de bloguri

marți, 29 mai 2012

Ceremonia Evadarii

Inainte de a evada
Am sa arunc mantia neagra
Lumina va fi iarasi pentru o zi, intreaga
Iar mainile deschise vor recompune cerul.
Eu, omul prins de ganduri
Voi dezlega misterul
Voi rupe-n mana lantul
Ce nu-si gaseste capat
Stand dezlegat de cuget
Stand dezlegat dar trist

De sus de pe piramida mea
Voi inalta aripa evadarii
Si visul ascuns de intuneric
Se va ridica in petale libere.

Aripa de flori ma va lovi peste fata
Iar eu care n-am indraznit sa privesc cerul
Voi fi numai cer.

Atunci in acel moment
Mantia mea va fugi in stele
Ca un gand absent
Voi fi ars de ele.

Ceremonia evadarii va fi simpla
Voi fi decorat cu soare
De catre steaua polara.

Prietenii mei brazii

Prietenii mei brazii

Spirit prieten

Spirit prieten